Tuesday, August 16, 2011

ALHAMDULILLAH....

ASSALAMUALAIKUM....

hai semua..
terima kasih nur ucapakn kepada Yang Maha Esa kerana masih memberikan kesempatan untuk berada di buminya lagi..
Alhamdulillah hari umat islam sidah berada di pertengahan ramadahn..
sedar tak sedar dah 16 hari kita puasakan..
penuh lagi tak puasa tu??
nur?
eh, alhamdulillah masih penuh ok.. :-)
kepada yang wajib puasa penuh tu jangan cuba- cuba nak memontengkan diri korang ok..
mesti korang dah prepare nak rayakan?
puasa baru mula tadi persdian raya dia perghhhhhh memang mantap..
6 bulan lepas fikir dah..
hehehe
tapikan nur sekarang tak nak citer pasal raya g..
penat..
sebab kena cat rumah..
huaaaaa. sedih betul.
takpe la..
penat memang penat tapikan CANTIK.hahaha
(puji diri sendiri)
nur nak share dengan korang yang sahabat baik nur dapat sambung blajaq kat india..
TAHNIAH!!!
best gila dapat blajaq n cari pengalaman dok negara orang..
pasni tuka la style ckp..
terima kasih, tukar jadi shukria..
hahaha
ape-ape pun take care dear!
nur?
nur dapat sambung blajaq kat luar negeri ye..
paham betul2 ye..
bukan luar negara..hehe
Alhamdulillah masih boleh sambung blajakan..
tak kisah blajar kat mana2 pun, yang penting hati tu nak blajar..
niat kena betul...

ok la...
nanti nur update lg ok..
salam ramadhan semua.
jadikanlah ramadhan kali ini yang terbaik dari kita kepadaNYA.



No comments:

Post a Comment

ada orang bercahaya komen