Wednesday, June 20, 2012

Ku Punya Kamu

Assalamualaikum,
sahabat sejati, sahabat dihati. (^^,)

kelamnya suasana dekat luar..
memang la kelam sebab awal pagi dah tercongok kat tepi tingkap.
merasai embun subuh dihutan Sintok.
dah lama-lama kesejukan,tak tahu nak buat apa sebab masih ramai yang tidur semula selepas subuh
duduk meja study, tangan tarik lappy.
haih, nak mengadap muka buku la tu. 
eheh! macam tau2 je. :)(:

Login sat tengok apa yang menarik kat situ.
ada 20 notification la. Penangan tak buka semalam.haha
"Mutiara was tagged in a link."
Aih, mende apa la yg depa dok tag nih.
Laju je jari ni mencari link tersebut.

Subhanallah!
ungkapan terharu meniti dibibir,
tanpa sedar ada air mata yang menitis,
ada rindu yang meyapa hati,
ada kenangan yang sedang menari diruang mata ini.

We Shared Smiles, We Wiped the Tears and Through the years
luahan hati seorang teman melalui blognya tentang keberuntungan memiliki sahabat -sahabat disampingnya.
sahabat yang kukenali sejak di matrik Perlis.
and Nurul are listed among of her bestfriend (^^,)
Satu pengiktirafan yang sangat tinggi nilainya.
Alhamdulillah, Allah berikan kesempatan untuk Nurul mengenalinya.
Dan persahabatan itu masih berlanjutan sehingga kini,
Insyaallah takkan terputus kerana jarak,
Takkan hilang dalam kenangan semalam.


psstt, nak cakap.
Nurul juga bangga sebab ada sahabat sepertimu dan sahabat lain.
 Semoga Allah berkati persahabatan ini.
Sayang selamanya.

luv and hug Fazira, Hafsah, 'Ainur, Syameen.
sahabat A6T9,
sahabat SIGMA,
sahabat UUM.



1 comment:

  1. Datang mencelah..heheheh
    Salam kenal
    Datang menjemput join segmen saya :
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
    Kini penyertaan 102 orang !!!
    Jom blogwalking dan tambah follower!!

    ReplyDelete

ada orang bercahaya komen