Friday, June 14, 2013

When there is family.

Assalamualaikum, hollaaaa hollieee :)
Moga kalian semuanya dalam keadaan yang baik, cantik, hensem kacak dan comel sentiasa. Yang tak cantik? Heh! Semua makhluk ciptaan Allah itu hensem dan cantik belakanya :)
Sebenarnya kan post ni dah lama- lama dulu. About 3 month agooooo. Dan disebabkan saya ni TERlebih rajin nak update so, tulis sejengkal tapi angankan draf ni siap sedepa. Sooooooo berangankan? (mohon jangan ikut). So dengan menggunakan mesin masa Doraemon, kembalilah ke tarikh 16 Februari 2013. Tak hadooo maknonyo wujud mesin maso neh. P check kalender bila hari dia :P. Just share a few photo. Dan yang takdak caption tu ampa boh la caption sendiri. 

NIKAH: 16 Februari 2013

Reception: Kg. Sawa
17 februari 2013 :)

24 februari 2013
sekitar majlis di Sg. Manik
rumah bapakku, kerabatku, kampungku, sawah bapakku
Kenduri angah ni terasalah letih sebab ulang -alik balik kampung dari kedah. Tak jauhhhh punnnn! MU yg ckp. Tapi wa yg rasa jauh sbb wa naik bas, MU rempit pakai perdana dia :P. Terasa letih dia lagi sebab kenduri kali ni je yang aku betul2 tolong prepare serba serbi. Masa along hari tu betul2 sampai masa pagi along akad nikah, sambung dengan kenduri rumah kaklong then selang 2 hari lepas tu baru rumah aku. Belum selesai kendara kat rumah, aku dah cabut balik Perlis. Huaaahhhaa. Sekarang baru terasakan? Tapi berbaloilah dengan segala penat sebab boleh kumpul dengan family aku yang cukup gedabak tu. Oh ya, gambar tu hanya suku daripada saudara mara aku. Yang lain tak tahu la ke kemana. Macam tu lah kami kalau kumpul semua adik beradik, saudara mara. macam- macam gaya, macam- macam karenah. Sampai kekadang tu makcik pakcik aku geleng kepala tengok perangai kami. Well...aku bangga ada family besar :)

P/S: Walaupun harta berkoyan ke, panjang sejengkal ke, keluarga tetap yang paling utama.

Sayang selamanya keluarga besar:
*keluarga Haji Alias + Hajah Hajariah.
*Keluarga Haji Panjang dan Hajah Hidayah.
  


No comments:

Post a Comment

ada orang bercahaya komen